I radio

Strax före kl nio i morse klev jag in i Sveriges radios lokal i Eskilstuna. Efter nyheterna kl nio skulle jag vara med i sändning och bli intervjuad om priset och min matvandring. Jag tog med mig några smakprov som jag dukade upp i studion. I den första delen berättade jag om matvandringen och i nästa avsnitt avsmakades produkterna till mycket stor förtjusning från programledarna och så fick jag prata lite mer om allt.
 
Här kan du lyssna på radioinslaget www.matvandring.rocklosa.se, kolla under fliken Press.
 
Redan när jag kom hem hade några lyssnare ringt och ville veta mer och delta på en vandring. Nu är ju säsongen slut så de får hålla sig till nästa år. Då startar vi upp i maj månad igen.
 
Programledarna provsmakar en äppelmust.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0