Höstrusk

Det är skönt att jobba utomhus när man varit på kurs några dagar och mest suttit inne. I dag skulle vi få regn och på tisdag skulle det bli minusgrader så det kändes viktigt att städa undan lite på gården. Vi drog upp båten, ställde undan några maskiner och jag slog ner några staketstolpar som ska ersätta några trasiga. Det började regna när vi höll på men de värsta skyfallen kom efter det att vi gått in.
 
I morgon ska jag bokföra för det är dags att skicka in momsdeklarationen. Jag får också lite hjälp med att träna Dominans och så tänkte vi rida ut tillsammans. Jag hoppa det har regnat klart tills dess.
 
Grattis få säkert följa med på ridturen
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0