Hemma igen

Har tillbringat två dagar på en konferensanläggning som heter Kungörstorp. Den ligger i Kungsör. Det är fjärde gången jag är där och det är riktigt trevligt. När man kommer på morgonen står det alltid en ur personalen och visar vägen till parkeringen och hälsar en välkommen. Det är ända stället jag stött på det. Just det där att bli välkomnad och sedan visad vart man ska ta vägen är verkligen service. De är också duktiga på att fixa LCHF-kost. Idag på förmiddagen var i o för sig ett undantag. Då fick jag en smootie gjord på banan och morot. Just det man inter äter i LCHF. Nu är jag inte så strikt på det sättet så jag åt upp den och kände inte av något blodsockerfall. På eftermiddagen fick jag en underbar skapelse med färskost med lime toppad med nötkross, lite mörk choklad och någon torkad frukt. Mycket välarbetat och gott. Högsta betyg till köket.
 
Kursdagarna var givande med mycket nätverkande. Ca 15 hade jag träffat förut men 15 var nya. I dag hade vi även en föreläsning av Johan Plate. Känd som mental coach till många idrottsmän. Det var kul och intressant att ta del av det han delade med sig av.
 
Nu är jag hemkommen och i kväll tar jag bara igen mig. Efter intensiva dagar behöver all information och intryck få landa så alla måsten får vänta tills ny kraft kommer tillbaka.
 
 
Jag delade rum med en tjej som hade sina två hundar med sig. Måste säga att jag blev påmind om min egen Zcrollan som sedan våren 2012 befinner sig i hundhimlen. På bilden syns Zcrollan i arbete på gården då hon vaktar djuren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0