Dagens vinst

Dagens startade tidigt. Kl halv åtta skulle jag befinna mig i Gnesta och vara med på "Morgonsoffan". Det är ett evenmang som Gnesta företagsutveckling arrangerar då och då. Gäster bjuds in och får berätta om sina verksamheter, det bjuds på frukost och så har de lite utlottning av priser. Jag var inbjuden för att tala några minuter om mina matvandringar. Jag hade med mig några av produkterna som jag dukade upp på ett bord. Efteråt kom flera fram och tog en broschyr.
 
 
I utlottningen hände det som aldrig händer mig annars. Jag vann. Det allra första visitkortet de drog var mitt och med mig hem fick jag en kasse med saker till grillen. En fin receptbok, engångsgrill, grillredskap, marschmallows (fast de kommer jag skänka till någon anna), grillolja mm. För att se om turen höll i sig köpte jag en Trisslott på ICA på hemvägen men där blev det noll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0