Utflykt och datorarbete

Gick upp tidigare än vanligt för jag hade bokat in ett besök hos en mathantverkare. Det var mycket trevligt. Hon var en sådan där person som man genast har en massa gemensamt med och likvärdiga tankar. Den här gången hade jag lite burkar med mig hem som nu ska testas.
 
Efter besöket har det varit datorarbete som gällt hela dagen. Jag skulle skicka in lite kompletteringar för ett bidrag jag sökt. En 5-sidig affärsplan, en ekonomisk plan och några andra dokument var det som skulle färdigställas för att sedan läggas på posten. Sådana papper kan man verkligen sitta och fila på hur länge som helst. Nu är de i alla fall ivägskickade.
 
Nästa projekt var att börja skriva på ett nytt nyhetsbrev som snart ska gå ut till tidigare kunder. Nu måste jag också ta tag i att göra en broschyr om matvandringen. Jag behöver verkligen något som jag kan dela ut till de som är intresserade.
 
I morgon kväll ska jag på en inspirationsföreläsning av Ola Wallström. Honom har jag haft två hela kursdagar med under hösten. En mycket inspirerande person som verkligen ger en energi. Det ska bli kul att få lite ny kraft.
 
Grönsaksodlare behöver jag också ha som leverantörer till matvandringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0