Extra lyx

I dag har jag varit på Sundbyholms slott för första gången. Det ligger en mil utanför Eskilstuna. Det var ovanligt litet för att vara ett slott men väldigt fint i den delen där vi var. Det jag också gillade var att det var varmt och skönt. Nästan alltid håller man på att frysa ihjäl när man är på konferens för det är svalt och många gånger dragit.
 
De var också väldigt bra på att tillmötesgå att jag ville ha LCHF. Vid kaffet fick jag en skål med ostrullar, korvrullar och en rejäl bit brieost tillsammans med små tomater, lite gurka och olika sorters salladsblad. Senare blev vi också serverade en lättare måltid. De andra fick en kycklingsallad med pasta. Jag kikade på den och det var mest pasta som det alltid brukar vara. Jag däremot fick en hel skivad kycklingfilé lagd på lite olika sorters grönsaker och en skål med en härlig sås att hälla över. Många avundsjuka blickar fick jag från de andra. Nästan alltid både ser och är min mat godare än den traditionella.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0