Bra tips

Har varit på kurs under kvällen. Det var tredje och sista gången på en kurs i att bygga en hemsida. Det här var nog den bästa gången av alla. Jag lärde mig en del smarta saker. Nu gäller det bara att komma ihåg dem när det blir aktuellt. Jag antecknade flitigt för det har jag lärt mig att det som ser så lätt ut när experterna visar är nästan omöjligt för en själv om man inte skrivit upp arbetsgången.
 
Dagens bästa tips var hur jag ska lägga in den tyska översättningen på matvandringssidan. Wordpress som vi gör hemsidan i är ganska begränsat ibland men experten på kursen hade en smart idé utan att det blir för svårt för mig att göra det själv.
 
Har du missat min sida så kan du läsa den på www.matvandring.rocklosa.se
Än så länge på svenska men med google översättning som en möjlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0