Sommar på riktigt

I dag är det verkligen sommar. Ingen extra tröja behövdes när jag for iväg på fyrhjulingen för att titta till hästarna. Ljumma vindar strök mot armarna. Sedan körde jag lite med slåtterbalken och blev riktigt varm så när Anders kom hem packade vi handdukar och gick ner till skön. Jag behövde verkligen ta ett dopp efter det svettiga arbetet. 20 grader i vattnet vilket inte är så mycket. Det kändes rätt kallt men oj så skönt det var. Tvätt med lite duschcreme så kände jag mig som en ny människa. Efteråt njöt vi i solskenet och studerade trollsländorna som flög i hundratal över vattenytan.
 
Jag önskar er läsare en riktigt skön midsommar!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0