Snart ridläger

Om två dagar är det dags för ett mamma-barnridläger. Dessa två dagar går helt åt till förberedelser. Städa huset, fixa i stallet och så ska det skrivas matlista, handlas och förberedas lite mat och bakas. Tiden flyger iväg. I morgon ska jag hämta min hjälp vid bussen. I år har jag samma tjej på de läger jag ska ha. Det är skönt för då vet man att allt fungerar smidigt.
 
 
Sent på eftermiddagen gick jag en sväng i hagarna för att plocka lite smultron. Nu hinner jag inte det på fem dagar så ville passa på. De är rekordstora och rekordtidiga i år. Det finns så många ställen så det går inte att gå på alla under en runda. Efter ett tag blir man mätt och nöjd på smultronsmaken. Verkligen lyxigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0