Måla och montera

Min plan var för dagen att slå mina gärden. Jag hade beställt plastning till på tisdagen. Började morgonen med att kolla vad SMHI visade på sin sida. Det blev att ändra på planerna och avboka plastning. I natt skulle det bli regn och även en del på måndagen.
 
I stället bestämde jag mig för att rödfärga dasset som jag bygger nere vid ridbanan. Tänk att ett så litet hus tar så många timmar att måla sidorna på. Fördel med rödfärg är att det torkar fort så efter några timmar målade jag det en andra gång. Sedan monterade vi dit vindskivor och dörrkarm. Det blir snyggt. Det värsta var att nu ser man verkligen att hinderhuset också behöver målas om. Får skriva upp det på min "göra-lista".
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0