Vad finns på magasinet

När vi flyttade till Rocklösa 1995 ställde vi allt på magasinet som inte fick plats i det nya mycket mindre huset. Där har allt stått i sina kartonger eller under plast under alla år. Vi har pratat några gånger om att vi borde börja städa och slänga en del men det har aldrig blivit av. Nu kommer snart vårt barnbarn på besök så idag bestämde jag mig för att gå upp dit och leta fram barnmatstolen som vi har kvar efter våra egna barn. Den hittade jag lätt men jag gjorde även en del andra spännande fynd. Möbler som kan komma väl till pass i våra olika boenden. Måste erkänna att jag glömt att vi hade dem.
 
 
 
Förutom dessa fanns det massor av annat spännande att gå igenom så nu kommer jag nog ta en sväng dit ibland och börja röja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0