Tidningstips

Aftonbladet har nyligen kommit ut med en LCHF-bilaga. Det är något de brukar göra då och då men där gången rekommenderar jag verkligen ett köp. De flesta recepten är mycket bra LCHF och kanongoda. Min dotter har testat tre med högsta betyg och jag två. I morgon blir det ytterligare ett med fisk och rosépepparsås. Att det är så bra recept den här gången tror jag beror på att många olika författare får sin bok presenterad och därifrån har de tagit ca 5 recept från var och en. Självklart blir det deras bästa.
 
Det är även några intressanta artiklar och en genomgång av olika nötters för och nackdelar. Bra information om vad som är bäst att välja.
 
Laga LCHF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0