Uppföljning

Jag har nu planerat in en ny LCHF-kurs under helgen 5-7 april. Den startar på freden vid kl 16.00 och slutar på söndagen ungefär sammat id. En massa god mat, spännande föreläsningar om hur kroppen fungerar och så trevligt umgänge.
 
Jag har nu följt upp min förra kurs med en enkät. Mycket intressant att läsa om vad deltagarna har upplevt under den kommande månaden efter kostomläggningen. Den här kontakten gör att jag också kan stötta dem i frågor och funderingar och även ge lite tips. Samtliga har blivit så inspirerade och tycker att det känns bra så de fortsätter på sin nya väg. Det gör mig glad.
 
Så här skrev en deltagare efter kursen:

"En hel helg för egen tid. Det kändes som mycket tid men som vanligt var tiden kort och vips var helgen slut. Vi hann med mycket och att blanda teori med praktik var toppen. Jag kan verkligen rekommendera andra att gå en LCHF-kurs på Rocklösa för att få inspiration och bakgrund och sedan en rolig, god och skön helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0