Smart val

Igår var det dags för sista säljkursen innan jul. Efter den planerade jag för att åka till Skåne och hälsa på barn och barnbarn. Det varnades mycket för stormen som var på väg så jag kollade noga på alla prognoserna. Kursen skulle sluta vid fyratiden och åkte jag direkt skulle jag vara nere framåt halv tio. Vid åtta skulle stormen kulminera. Jag bestämde mig på morgonen att hoppa över kursen och åka iväg så fort som möjligt. Väldigt skönt att komma fram innan det drog igång ordentligt. Det räckte väl med förblåsten och hällregnet. Det var mycket ryck i bilen och dålig sikt. Under natten dånade vinden och även idag har det blåst så mycket så det varit svårt att hålla bilen på plats. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0