Slut och en början

Nu är det inte långt kvar på det här året och så börjar sedan nästa. Funderar just på om jag ska ha något nyårslöfte i år. Det brukar jag aldrig ha men jag känner att jag vill prioritera tiden med mina hästar lite mer så jag tror faktiskt jag ska avge ett litet löfte i natt.
 
Våra hästar brukar alltid vara lugna trots smällandet och alla fyrverkerier runtomkring. De går ju ute så de både hör allt och ser stjärnorna som faller. Jag brukar alltid ta en vända ner vid tolvdraget när det är som värst och kolla att de alla har det bra och ingen blir orolig. Ingen nya hästar finns ju på gården jämfört med förra nyår så jag känner mig lugn.
 
2013 års stora händelse här på Rocklösa var starten av Matvandringen, framgången med den och att vi vann "Årets Värdskap". Jag ser fram emot 2014 och att se vilka spännande saker som kommer hända då.
 
Vi från Rocklösa önskar er alla
 
GOTT NYTT ÅR
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0