Ny förstasida

Nu när jag haft min son med familj här på Rocklösa har han hjälpt mig med min nya surfplatta och även datorn. Nytt för mig är nu att jag ska prova kalendern i datorn. Det gäller att komma ihåg att skriva in allt bara men fördelen är att den alltid är med när man är ute och far.
 
Vi har även skissat lite på en ny startsida på hemsidan. Den jag har nu är nog 15 år gammal. Dags för något modernare. Jag började idag att sätta ihop rubriker, text och bild. Bilderna ska jag jobba mer med innan det blir klart men texterna känner jag mig nöjd med. Jag ser fram emot när sidan är klar så att ni alla kan se den.
 
I dag åkte vårt barnbarn och dess familj hem till Malmö. Jag har njutit av att träffas och i dag var jag och Hans som är drygt 1 år ute och gick runt på gården. Vi hälsade på hästarna. Han blev lite rädd när Grattis kom med nosen och hälsade på oss. Vi hoppade sedan i löven under kastanjen och avslutade med att gunga på stora däckgungan.
 
Grattis ville hälsa och var nyfiken på den lille
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0