Tappsko

Fick gå upp en timme tidigare i morse för hovslagaren skulle komma och slå på en tappsko på Chassi. Den rackarns Dominans vill följa med så han hukar lite och kryper under grinden. Han hade listat ut att det inte var någon ström där. Han följde snällt med till stallet och när jag ställt in Chassi gick jag ut med honom igen. Bouchette var mycket upprörd och for fram och tillbaka. Tur i oturen så upptäckte jag att även hon hade tappat en sko så det var bara att hämta hennes grimma och ta med henne och Dominans till stallet. Alla skor satt på kvällen innan så jag hade nog inte kollat igen om det inte blivit som det blivit.
 
Dominans fick blodad tand och har nu smitit några gånger till under dagen. Han upptäckte snabbt att det fanns ett gärde bredvid med massor med smaskigt gräs.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0