Blev imponerad

I dag var det då dags för besöket av rådgivarna i Swedish Welcome. Eftersom det är ett nytt system som håller på att byggas upp i Sverige så har man tagit hjälp av personer från andra länder där man redan har liknande system. Dessa två som kom är från England. Eftersom det inte är min starka sida att prata på främmande språk så hade jag även hjälp av en tolk.
 
Vi började med att titta på Lillstugan. De hade ju sett den redan förra året så det var med stor spänning de klev in. Oj vilka fantastiska rekationer jag fick. Hon som kollar kvaliteten i boendet var djupt imponerad. Hon hade inte kunnat föreställa sig i sin vildaste fantasi att det skulle kunna gå att få det så perfekt som hon upplevde att det var. Hon bara älskade badrummet och fotade hur mycket som helst.
 
I Nergården hade det inte hänt så mycket men däremot har jag jobbat en del med att skapa pärmar med information och tips på aktiviteter i omgivningarna. Har också satt ihop lite om det som vi tycker är viktigt i miljötänket. Därtill har jag gjort en välkomstbrev till de som bokar. De tyckte det jag skrev om miljön var så bra så de fotograferade sidan för att visa andra och även välkomstbrevet tog de med sig för att visa de nya som nu utbildas till rådgivare. Det kändes verkligen roligt att förbättringarna jag gjort fick så bra betyg.
 
Nu dröjer det ett tag innan jag får det slutliga betyget och klassificeringen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0