Visitkort

I morse möttes jag av bofinkens sång när jag klev ut genom dörren. Men i övrigt var det inte speciellt vårlikt idag. Kallt, blåsigt och regn under en stor del av dagen. På förmiddagen var jag på möte nere i Stjärnhov och vid 2-tiden kom en journalist hit och intervjuade mig och tog en del foton. Hon skulle skriva en artikel i Sörmlands Nyheter om turism och satsningar inom det området inför säsongen. Kul att bli uppmärksammad. Ser med spänning fram emot artikeln. Troligtvis kommer den på onsdag.
 
Jag satte mig sedan och jobbade med att göra ett nytt visitkort. Använde mig av Vistaprint och med lite supporthjälp blev det riktigt bra. Nu har jag beställt 1000 stycken. Fick tipset att använda dem som spridningsmaterial av hon som ansvarar för Gnestas företagsutveckling. Det är ju betydligt billigare att göra visitkort än att trycka upp broschyrer. Nu blir korten ett komplement till det andra.
 
Dagen avslutades med en fantastisk sol vid horisonten som syntes precis innan den gick ned. Kanske finns det hopp om värme och bättre väder i morgon. Måste nämna att jag gick en del av vandringen i går. På ett gärde var det så mycket snö så det gick ända upp till knäna på mig. Nu vill jag ha riktig vår.
 
Solstrålarna färgar vattnet rött. Häftig syn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0