Stockholmstur

Idag blev det en tur till storstaden fast jag höll mig i den yttre kanten. Jag besökte en secondhandbutik i Skarpnäck. Det var dags att skaffa en del saker till matvandringen. Jag hade en fylld IKEA-kasse med mig därifrån och tung var den också. Därefter stannade jag till i Södertälje och var in på Rusta och Jysk. Det kommer gå åt rätt många kylväskor på vandringarna så sex nya köpte jag med mig hem.
 
Ofta när jag varit iväg så där och handlat och kört bil långt brukar jag vara ganska slak när jag kommer hem. Så kändes det inte alls idag och jag tror det beror på att jag på förmiddagen hade ett så otroligt trevligt och inspirerande samtal med en kvinna på telefon. Tänk att en sådan sak kan göra att hela dagen blir bra.
 
Nu på kvällen har jag också lyckats fylla i EU-stödsblanketten på internet. Tror det blev rätt men ska för säkerhets skull ringa till Länsstyrelsen i morgon och fråga några saker. Gör man det minsta fel får man böta med att betala tillbaka dubbla beloppet. Tänkte försöka undvika det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0