Säljbrev

En riktig aprildag har denna söndag varit. Först såg jag stararna på gräsmattan och sedan kom det intensiva snöfallet med inslag av hagel.
 
Jag jobbbade med mitt säljbrev som ska locka utländska resebyråer att ta in matvandringen i sina kataloger. Nu ska jag skicka materialet vidare och sedan ska det översättas till engelska.
 
på eftermiddagen hade vår vägförening årsmöte. Jag har inte haft tid på många år att vara med men idag deltog jag. Tycker alltid att folk är väldigt spaka, frågar inget och verkar inte ha några egna tankar. Jag engagerade mig och så passade jag på att informera om min nya satsning på matvandringen. Alla fick varsin broschyr.
 
Rasmus som är ledare i sin flock uppmanade mig att köra ut en ny ensilagebal. Precis vid grinden tog bränslet slut i traktorn så de fick vänta lite extra innan den var på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0