Marknadsföring

Nu har jag varit på tryckeriet och hämtat broschyren om matvandringen. Jag är väldigt nöjd med den. Bilderna blev bra och texten kort men talande. Jag har redan fått en beställning på 10 stycken som ska läggas ut på ett café bl a. De som kommer vara leveratörer till matvandringen kommer få några och ha och dela ut till sina kunder och kontakter.
 
Jag ska nu sätta mig och skicka till väl valda personer, företag och organisationer.
Förutom broschyren försöker jag nu få lite fart på facebooksidan. Mitt sista inlägg som handlade om broschyren har redan haft en spridning till över 800 personer. Har du inte varit inne på sidan och gillat och delat så vore det toppen om du tar dig tid och gör det. Ju större spridning desto bättre. Här kommer länken
http://www.facebook.com/pages/Rockl%C3%B6sa-matvandring/466169546787127
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0