Uppstartsmöten

Två dagar i rad har jag tillbringat i möteslokaler. Det har varit uppstartsmöten i två projekt jag ska delta i. Det ena var Gnestas kompetensutveckling av företagare. En bra dag med tre inspirationsföreläsare av hög klass. Det hela avslutades med middag på Södertuna slott.
 
I dag gick färden åt andra hållet. Nu var det dags för Destination Sörmland. Ett projekt som vars syfte är att fördubbla turismen i Sörmland fram till år 2020. Dagen var ganska bra och det kan nog bli något bra av det om glöden finns. Just den här dagen var det mest att beskriva syfte och mål men framöver ska det vara mer konkret arbete.
 
Innan jag åkte iväg släppte vi ihop Dominans med Grattis och Totte. Han ska nu byta flock och framöver gå ihop med de andra killarna. Två gånger har han hoppat över staketet och hamnat i hagen bredvid. Ingen katastrof för han kommer inte längre och den hagen är tom. Jag tror inte han förstår att han är dressyrhäst och inte hopphäst. Bouchette är ganska förtvivlad som mist sin flockkompis.
 
Bouchette blir upprörd över att Dominans saknas. Då blir hon svettig och måste rulla sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0