Miljard till salu

Nu är det dags att se om vi hittar en köpare till våran jättetalang Miljard. Han har haft en riktigt skön sommarvila men behöver nu komma igång igen. På måndag ska jag åka med honom till Maria som har Miljon på foder. Hon ska rida Miljard ett pass så att jag kan filma för att visa spekulanterna hur fin han är. Det blir inte så lätt för Maria som inte känner honom att få ut det bästa men hon är duktig så det kommer nog bli bra ändå.
 
 
 
I dag tog jag in Miljard för att frisera till honom lite. Manen har blivit riktigt lång under sommaren. Jag brukar inte klippa hästarna då för det är skönt för dem att ha lite skydd mot alla insekter. Med lite kortare man och lite borstning så ser han riktigt fin ut. Bara lite rund om magen efter allt gott gräs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0