Kroppsligt underhåll

Efter en dags seminarium så hade jag tid hos min massör. Nästan varje gång är det alltid någon kroppsdel som behöver lite extra omvårdnad. Den här gången jobbade hon mycket med min nacke. Jag drabbades av något konstigt för några veckor sedan. Först fick jag jätteont på höger sida och hade svårt att vrida huvudet. Efter ett par dagar flyttade det sig till vänster sida och därefter ner i axeln. Det har blivit bättre efter att jag fick ett tips av en sjukgymnast men lite ömt i musklerna är det fortfarande i axeln. Nu efter behandlingen känner jag mig lite ruggit och det känns i nacken att massören lossat på spänningarna. Massage är verkligen räddningen för kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0