Fullt upp

Schemat är verkligen fullt just nu. Många olika kurser och projekt är på gång som jag deltar i och sedan är det mycket på gården som ska fixas inför hösten. Nu är det snart dags för hästarna att släppas i lösdriftshagarna. Jag har en kvar att städa och gör i ordning. Anders har också köpt hem läkt som ska rödfärgas för att sedan sättas upp på stallgaveln. Den gamla var så dålig så den har vi rivit ner.
 
Till helgen har vi mamma-barnridläger igen. Även denna gång bor deltagarna med självhushåll. I dag städade jag Lillstugan för de som bodde där sist hade städat väldigt dåligt. Inför helgen måste jag också harva ridbanan. Den börjar bli lite väl hård efter allt regnande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0