Ansträngt sig

Alla som ingår i kvalitets- och hållbarhetssystemet för turistanläggningar var idag inbjudna till Hornuddens trädgård för att prata om systemet och utbyta erfarenheter. En kall dag som det var skönt att iest sitta inne på. Det var en bra dag och roligt att lära känna de som var med lite bättre. På Hornudden har de även en restaurant och serverar alltid väldigt god mat. Jag blev djupt imponerad när de till förmiddagsfikat hade bakat ett specialbröd så att även jag fick en smörgås. Det är faktiskt första gången det händer när jag är ute och äter. Även vid eftermiddagsfikat fick jag en fin special med vispad grädde, körsbär och några bitar mörk choklad. Som gäst känns det verkligen bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0