Nytt utseende

Snacka om att bli förvånad när jag öppnade och skulle in på min bloggsida. Ett helt nytt utseende. Först tror man att man kommit fel och läser webadressen. Sedan fick jag börja leta var rutorna för inloggningen fanns. Nu är jag i alla fall här.
 
I dag var sista utbildningsdagen på grundkurserna i Gnesta för småföretagare. Det var 6:e gången vi träffades. Det första vår lärare sa när jag kom in var har du ny frisyr? Jag har klippt mig för ett tag sedan och har nu lite kortare hår. Eftersom jag satt ett nytt mål för min verksamhet kändes som jag också ville ha en ny frisyr. En nystart helt enkelt. Dagens kurs handlade mycket om repetion och att knyta ihop allt vi lärt oss. Vi avslutade med att göra ett collage (fast det hette något mer spännande). Uppdraget var att klippa, klistra och rita hur vi såg vårt företag och vårt liv om 10 år. Sedan fick var och en berätta om sin tavla. Det intressanta är att se hur våra olika personligheter går igen i bildval, färger och hur vi strukturerar tavlan. Ni kan se min på bilden nedan.
 
 
Ser ni något spännande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0