Kärnvärden

Efter ytteligare två kursdagar så känner jag mig sprängfylld med inspiration och lust att kasta mig över mitt arbete. Den här gången har vi tränat på att sätta mål på kort sikt, att veckoplanera dessa och så har vi varsin coach som vi kommer träffa innan nästa träff och stämma av med. Det gör att man känner att nu ska jag banne mig ha hunnit med det jag planerat. Lite av min tävlingsinstikt gör sig påmind. I dag pratade vi också om de kärnvärden vi tycker vårt företag ska stå för. Som förberedelse hade vi alla samlat in vad fem personer väljer för ord för att beskriva mig och mitt företag. Vi fick sedan göra några övningar för att komma fram till det som känns rätt och så skriva ner det. Kärnvärden är ju det man vill att företaget ska förknippas med så det gäller att man känner att det är rätt. Tanken är att man sedan ska leva sina kärnvärden.
 
Nu är det skönt att vara hemma igen. I morgon lördag står det några andra måsten på listan men sedan ska jag börja med min plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0