Hovöm

Typiskt nog blev Bilbo öm i hoven precis lagom till att jag skulle fara bort. Jag ställde honom på stall några timmar innan jag skulle iväg men sedan ledde jag ut honom igen och kollade hur han gick. Det verkade som han hade ont när han klev på hårt underlag men det syntes inget om marken var mjuk.
 
Idag fick Anders som är hemma titta lite extra på honom men enligt rapport syns det ingenting längre.
 
Det är alltid när man är borta som det händer saker. Inte nog med hästen utan idag pajade en av våra frysboxar. Det blev ett väldigt arbete för Anders att rädda alla varor. Han pulade in där det gick i de andra och fick dessutom låna ett frysskåp av grannen. En del la han kallt så när jag kommer hem blir det till att ställa sig att tillaga och ta tillvara allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0