Hemma igen

Efter fyra dagar i Malmö har jag nu kommit hem igen. Det regnade en del på vägen hem men utanför Katrineholm var det nollgradigt och där hade regnet blivit till modd. Jag försökte köra om en långtradare när det blev tvåfiligt. Kunde först inte förstå varför bilen jazzade omkring när jag försökte gasa på. Det hela slutade med att jag fick sakta av och lägga mig bakom i stället. Lugnare och tryggare. Det är inte värt att köra med livet som insats.
 
I morgon kommer en kurskamrat från affärsutvecklingsprogrammet hit till Rocklösa. Vi ska coacha varandra så i morgon handlar det om avstämning av våra mål. Jag bakade en LCHF-kladdkaka nere i Malmö som jag tagit med mig hit. Insåg att jag inte skulle hinna göra den innan besöket. Nu ska jag hämta bär i frysen. Jag ska servera aroniabär till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0