Boktips

Nu kommer snön och nu är det dags att förbereda sig inför julen. I dag fick jag en boktidning från en hästbokklubb jag är med i. De hade fantastiska erbjudanden den här gången med mycket nersatta priser på en del böcker. Tänkte jag skulle tipsa er alla om det. Det är tänkbart att de står på Globen nu till helgen och säljer böcker. Där går det att bli medlem också. De flesta böckerna säljs med 50-70 % rabatt. Eftersom jag älskar att jobba med elvernas sitsar vill jag tipsa om två böcker som handlar om det. Den ena är boken Ryggvänlig ridning. Författaren skriver mycket lärorika böcker så den rekommenderas varmt, 110:- på extrapris. Den andra heter Spänst och harmoni och handlar också om sitsen och ger massor med tips. Extrapris 139:-
Bokklubbens adress är www.cavallus.se om ni vill bli kunder.
 
Mulle och hans kompisar har idag fått byta hage.
_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0