Blå tumme

En riktigt härlig blodblåsa har jag lyckats få på tummen. Har under nästan  hela dagen jobbat med stängsel runt den största hagen på Börsnäs. Jag har gjort om en hel del nu när det inte ska gå får där längre. Den understa tråden behövs ju inte så därför har jag flyttat isloatorer och anpassat det mer för bara hästar. En hel del av staketet består av ekstolpar och de är stenhårda att försöka få fast något i. Några gånger var tummen i vägen för hammaren. Den sista gången blev det en otrevlig blodblåsa. Nu är arbetet färdigt när det gäller den delen och snart ska jag släppa den sista flocken där. Det är Totte, Grattis, Musseron och Rasmus.


Killarna längtar ut till betet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0