Årsmöte

Så var det dags att åka på Ridlägerförbundets årsmöte. Det gick av stapeln i Norrköping så i stort sett hela dagen har gått åt. Först fick vi en genomgång av företaget som driver förbundets hemsida. Upptäckte att jag inte insett hur mycket mer jag kan göra där. Har missat en del funktioner. Sedan fick några av oss som var där presentera våra företag. Eftersom jag inte kan vara med i morgon så fick jag göra en genomgång om Rocklösa. Därefter var det dags för årsmöte och jag fick läsa upp revisonsberättelsen som jag gjort.

Vi var på Scandic hotell. Måste säga att det var mycket god mat till lunchen. Det var buffé så man kunde välja mellan soppa, kött med sås eller fisk med vitlöksaioli eller så kunde man ta av alla tre. Jag åt fisken som var med riktiga musslor i sitt skal och en god röra. Till det plockade jag på salladsbordet det som passar mig. Blev proppmätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0