Snabbt framåt

Det är alltid lika fascinerande att jobba med unghästar. De förstår så snabbt och för varje gång går det framåt. Redan på tredje passet kändes Musseron redo för att ha ryttaren på ryggen. Han fick också gå några steg. Där märks det direkt hur svårt en häst har att balansera med en ryttare. Det krävs mycket styrka och träning för hästen.
Musseron skötte sig exemplariskt och verkade tycka att det är skoj med all uppmärksamhet och beröm.
 
 
Även idag har jag hittat massor med kantareller och mandelriska. Hela korgen full ytterligare en gång. Jag har aldrig varit med om så mycket kantareller och så stora förut. Det var en riktig fröjd att plocka dem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer kolla på bloggen så ofta jag kan, den är väldigt läsvärd

Svar: Kul att du tycker det.
Rocklösa

2012-08-20 @ 09:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0