Ridning och plugg

Har suttit en stor del av dagen och jobbat med tentan men nu är det klart. Nästa vecka ska jag träffa mina gruppkompisar och då ska vi gå igenom det hela. Vårt uppdrag är även att göra en muntlig redovisnig vid nästa seminarum.

På eftermiddagen var jag ute och red tillsammans med medryttaren. Vi longerade Rasmus först för att se om han skulle vara ohalt. Det var han så nu är han äntligen frisk från det han råkade ut för när de var på rymmen. Det var en riktigt skön tur. Sjön låg alldeles spegelblank.

Sista rycket gjorde jag med hjorten idag. Det återstod att mala lite köttfärs och nu ligger påsarna i frysen.


Påsar med hjortfärs på väg till frysen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0