Licencierad kostrådgivare

Jag klarade provet och är nu utbildad till licencierad kostrådgivare. Känner mig så nöjd även om jag irriterar mig på de två poäng jag var från max på provet. Jag missade ordet omvandlar och tappade ett poäng och så av bara farten så blev det fel ord på ett av hormonen. Jag vet egentligen vad det heter så det vara bara slarv.

Nu ska jag så snabbt jag kan sätta ihop min nya hemsida om kostrådgivningen och så kommer det ett utskick med förmånligt erbjudande till alla som varit på läger under året och förra året. Är det någon mer som vill ha information så är det bara att höra av sig via mail. Det är ju snart jul så det kan vara en perfekt present att ge bort en kurs till någon som man bryr sig om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0