Lägerförberedelser

Nu börjar vårt höstlovsläger närma sig. I år blir första gången jag ska ha det som ett mamma-barnläger. Det ska bli kul.


Frågan är om snön kommer dyka upp under lägret?

I måndags städade jag nästan allt i Nergården och idag var jag iväg och handlade. Det blev fyra stora kassar att bära in. En del skulle ner i frysen och nu är mina frysboxar knökfulla. Den där hjorten tar väldigt stor plats. Det måste bli en ny frys tills tackorna ska slaktas.

Jag känner mig lite stressad den här veckan för styckningen har tagit en massa tid och jag har en grupptenta som jag måste bli klar med innan lördagen. Jag har skrivit knappt hälften men nu har jag läst all litteratur och har ganska klart för mig vad jag ska skriva. Återstår bara att få det på pränt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0