Nästa år

I dag har jag jobbat med att lägga upp nästa års lägertider på hemsidan. Det är ganska pyssligt med alla datum, siffror och att det blir rätt. Allt är nu utlagt men i morgon ska jag titta igenom det igen. Det är lätt att bli lite blind när man just håller på med det och inte se om det smugit sig in något fel.

Jag har planerat in bara ett barn/ungdomsläger under sommaren men har i stället lagt in fler mamma/pappa-barnläger. Det kommer finnas både tre- och fyradagarsläger för mamma-barn och även helger. Jag har lagt ut förslag både för våren och hösten.

En vecka har jag reserverat för att ha ett LCHF-läger. Tror det finns många som vill både lära sig om det, lära sig laga maten och kombinera det men skön vistelse här på Rocklösa. Det är väl en av de bättre semestrarna man kan ha. Som dessutom kommer leda till hälsovinster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0