Sommarvärme

Vilket väder! Rena sommarvärmen och naturen exploderar. I går var det någon enstaka blomma utslagen på körsbärsträdet och idag stod hela trädet i full blom.


Några dagar innan explosionen

En stor del av dagen har ägnats åt att bygga stängsel. Jag har haft en kompis med mig och vi har hunnit riktigt mycket. Två stora hagar klara och massor med stolpar nedslagna för att förbättra staketet på hagen vid Årby. Jag åkte även iväg till Börsnäs på kvällen och ordnade till ytterligare en hage och när den var klar släppte jag in Mulle, Henry, Mia och Elin i den. De blev så lyckliga.


Mia, Mulle, Elin och Henry i hagen på Börsnäs

Grattis fick flytta in till Bouchette, Domina och Dominans. Nu är det dags att sära på Domina och Dominans så i morgon ska jag nog satsa på det. Miljon och Musseron fick också gå ut på bete så nu är det bara Chassi och Bilbo som går i lösdriften. De tränas fortfarande på att gå i gräshage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0