Input

Gick upp flera timmar tidigare i morse än vad jag brukar. Jag bestämde mig igår kväll att jag skulle åka till en kollega som skulle ha en HAE (Horse Assisted Education) provapåkurs. Jag har två timmars resväg till henne så det var till att skynda sig med morgonsysslorna och hasta iväg. Att jag ville vara med på hennes kurs var för att ibland känner man att man behöver lite ny input. Det är alltid bra att se hur andra arbetar och använda det till sin egen utveckling.

Det var värt den långa resan för jag fick precis det med mig som jag ville ha. Hon var också glad att jag kom med för hennes hjälp dök inte upp så jag fick agera lite hästhållare.

Nu på kvällen har jag satt in Totte och Rasmus i hagen tillsammans med Grattis och Dominans. De verkar bli glada över att vara en större flock och de försvann bortåt in i den nya beteshagen jag har öppnat åt dem. Dominans har haft det väldigt jobbigt med separationen och tappat mycket i vikt men nu tror jag det kommer ändra sig.


Rasmus fick en tappsko ditsatt av hovslagaren idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0