Alla måsten

Vad mycket måsten det finns i livet. Jag har just klarat av två stycken. Först var det en tenta som skulle vara inlämnad i helgen och så var det dags för självdeklarationen vilket för mig innebär att bokslutet först måste göras färdigt. Det var två stora måsten som nu är avklarade och det känns skönt. Fast genast dyker ett antal nya upp. Mina nya måsten är att städa, handla, förbereda inför mamma-barnlägret till helgen. Sedan är det dags för momsdeklaration så fram med bokföringen igen och så måste jag hinna reparera några hagar, klippa tackorna och plocka sten på åkern. Ett mindre prioriterat måste den här veckan är att göra rabatterna fina vid Nergården. Det får nog stå över till nästa vecka. Jag har några måsten vid skrivbordet också som ska hinnas med.


Dags att klippa fåren innan betessläpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0