Mycket anmälningar

Vilken rusch det är på lägeranmälningarna i år. Jag har aldrig varit med om att så många platser är bokade redan nu i början av mars. I sommar finns det bara 4 platser kvar på mamma-barnläger och nu i vår är det några lediga platser också. Jag får nog fundera på att snart lägga ut även höstens schema. Årets första mamma(pappa)-barnläger blir troligtvis den 1:a april. På de första lägrena tänker jag bara ta emot 8 på varje läger. Henry är ju utlånad och är inte hemma under april månad och jag vill ha lite marginal på antalet hästar till lägerdeltagarna.


Mia och Mulle jobbar med varsin ryttare

Bouchette har lycktas bli halt. Jag kände det tydligt vid sista ridningen så det var bara att sitta av och leda hem henne. I dag kutade hon runt i hagen och jag tyckte hon såg fräsch ut så troligtvis var det bara en mindre vrickning. Hon ska få vila några dagar till innan jag testar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0