Ledarläger

Tjejerna som ska hjälpa mig under året på ridlägrena kommer i mitten av månaden på läger en helg. Jag började med det förra året och det var både kul, trevligt och så hann vi gå igenom och utbyta idéer inför kommande lägersäsong. Det är också bra att alla känner varandra. Det känns mer som ett team då. Jag går nu och funderar lite på upplägget och så planerar jag inför lägrena vad vi ska göra på teoripassen. I år tänker jag testa en övning på tjejerna som jag tror kan bli bra. Jag tror vi också ska testa att rida och visa rätt och fel när man rider. Det är väldigt effektivt tycker jag själv att se någon göra det på hästen. Det gäller bara att kunna göra det så tydligt så att alla ser och förstår.


Förra året hade vi ett teoripass med Longreining. Här är Clarissa i farten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0