Godkänd igen

Den senaste tentan som jag lämnade in för ett tag sedan kom det nu äntligen svar på. Det blev godkänt och det var skönt. I stort sett ingen kommentar alls av läraren. Det är lite svagt tycker jag. Några meningar om innehållet förväntar man sig i alla fall.

Min medryttare och jag red ut en sväng på förmiddagen och sedan jobbade vi hästarna lite på ridbanan. Jag har ridit Grattis nu på slutet. Han är lite stel i bogpartiet så jag har jobbat med det varje gång. Nu börjar han kännas mycket bättre och svarar också bra på hjälperna.


Grattis och Totte

Det blev en bra avslutning på denna dag med en skön massage hos min massör. Hon jobbade hårt med min vänstra höft. Den är väldigt låst och stel om man jämför den med med den andra sidan. Det känns också när jag rider. Upplever att jag inte får till det lika bra när jag ska jobba i vänstervarvet. I dag kändes det som att det lossnade ordentligt så det blir spännande att se om det påverkar ridningen positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0