Fotografering

I morgon ska jag bli fotograferad. Ni som följt min blogg kommer ihåg att jag för ett år sedan blev uppringd av en journalist som ville intervjua mig och skriva en artikel om sitsen och sittbenen. Meningen var att fotografen sedan skulle komma ut under sommarperioden för att ta några fina bilder. Jag hörde inget så nu när det gått så här lång tid trodde jag inte det skulle bli något av det hela men så blev jag uppringd och nu är det alltså dags.

Jag som alltid går praktiskt klädd med rejäla byxor och tjock jacka får klä upp mig lite snyggare. Även Totte måste få en extra puts för han kommer nog också vara med på någon bild.


Totte behöver en rejäl puts för han gillar verkligen att rulla sig i skiten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0