Stressig dag

Vaknade upp till en tidspressad dag. När jag skulle bandagera Dominans stod han inte still. Han har börjat knalla runt när man ska försöka få på pad och linda och det blev helt omöjligt att få det på plats. Som tur var skulle medryttaren komma lite senare så han fick stå inne tills jag fick hjälp av henne. Efter att det var klart gav vi oss iväg på en ridtur. Det blev en kort vända för mig och Bouchette idag för jag hade mycket att hinna med.

På kontoret blev det först ett samtal till den andra revisorn och sedan koncentrerade jag mig på min tenta. Jag hann bara en liten bit för sedan hade jag en inbokad lektion med två flickor från Stockholm. Den familjen har bokat boende med häst i sommar och nu ville de komma och prova på.

Resten av eftermiddagen och hela kvällen har jag filat på tentan. Nu är den precis ivägskickad. Så skönt för det här studieområdet var inte kul.

Dagen avslutades med fint besök i trädgården. Mamma, pappa, barn - en hel rådjursfamilj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0