Revisorsuppdrag

I ett svagt ögonblick har jag åtagit mig att vara revisor i Sveriges ridlägerförbund. Jag hade helt förträngt det men så blev jag uppringd om att papper var på väg som jag skulle gå igenom. Arbetet har varit intressant men väldigt omfattande då det hade blivit lite tokigt på sina ställen som sedan rättats och rättats och rättats. Det är svårt att följa alla turer fast i slutändan är det ändå rätt. Nu väntar jag in lite komletterande material för att sedan kunna skicka det vidare till den andra revisorn.

I morgon ska min nästa tenta var inlämnad. Revisorsuppdraget kom ivägen så nu ligger jag riktigt dåligt till med att hinna bli klar. Vet vad jag ska göra i morgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0