Rapport

Jag har hört ifrån Miljards fodervärdsfamilj. Allt går mycket bra och Ebba som rider Miljard blir mer samstämmig med honom ju mer tiden går. De ska snart börja med hoppträning också och det kommer nog Miljard gilla. Det är länge sedan det skedde regelbundet. Miljard har en hagkompis som han trivs väldigt bra med. De leker, äter ihop och umgås så som hästar gör. Jag har också fått en liten snutt med inspelad film på ridningen. Det är bra med lite film då och då så man ser att han ser fin och fräsch ut och att det går åt rätt håll. De är otroligt nöjda med honom och det känns bra. Han är verkligen värd en familj som älskar honom. Jag funderar på om jag ska försöka åka och hälsa på honom snart. Väntar jag för länge blir det svårt att få ihop det med den kommande lägersäsongen.


En riktigt snygg kille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0