Fel dag

Startade dagen tidigt och fick fixa djuren i mörkret. Skulle på kurs ända borta i Örebro. Jag räknade med att behöva ha två timmar och en kvart på mig för att hinna köra dit. Det var väldigt isiga vägar på de mindre trafikerde sträckorna så man fick ta det lite försiktigt. Väl ute på motorvägen rullade det på bra. Tankmätaren visade att det var dags att tanka. Började hålla ögonen öppna efter en OK-mack. I Arboga dök det upp en så snabbt ner dit och in med kortet i läsaren. Där inne satt det men inte kom det upp någon info på displayen. Tur att det var en bemannad station. Full fart in till kassan för att få hjälp. Det var lite stökigt för först var de tvungna att larma av och sedan fick han öppna maskinen med en nyckel. Kortet kom ut och vid nästa försök fungerade det.

Jag körde med GPS:en så det var inget problem att hitta förutom att lista ut vilket av husen jag skulle in i. När jag kom in frågade jag var jag skulle vara på kursen och då visar det sig att det är

FEL DAG

Jag har skrivit in kursen på fel dag i alamanackan. 30 mil i onödan och en massa onödiga timmar i bilen. GRRRR. Jag som hade planerat veckan så bra med kurs, hämtning av Dominans och mottagande av Miljon. Nu krockar allt.


Kurs i Naturturism som jag trodde jag skulle på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0